Çağrı merkezi sektöründe 20 yılı aşkın tecrübemiz ile tüm sektörlerdeki müşterilerimizin özellikle performans ve kalite yönetimi, ses analizi, iş gücü planlama konularındaki eğitim ve danışmanlık isteklerini yurtdışı bağımsız uzaman ekiplerimiz ile destek vermekteyiz, Danışmanlık ve eğitim konusunda her müşteriye özel, gelişim odaklı yaklaşılmaktadır.
Bu hizmetleri verirken;
Öncelikle müşterilerimizi dinlemek ve onları anlamak
İhtiyaçlarına uygun hizmeti vermek
Beraber öğrenilen bir birliktelik oluşturmak
Müşterimizin öğrendiklerini geliştirmeye ve kurum içinde yaygınlaştırılmaya yönelik çalışarak bir süreklilik sağlamak önemli değerlerimizdir.
Her türlü çağrı merkezi danışmanlık ve eğitim hizmetleri hakkında detaylı bilgi alabilmek için sales@3-d.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.