Qmatic Sıralama ve Müşteri Takip Sistemleri

Müşteri Akış Yönetimi, şirketinizle kurulan ilk temastan hizmet sunumuna kadar geçen sürede, müşterilerinizin akışının ve deneyimlerinin yönetilmesiyle ilgilidir. Müşterilerinizin hizmeti aldıktan sonraki düşüncelerinin öğrenilmesi aşamasını da içerir.

Müşteri Akış Yönetimi Neden Önemli?

Satışları arttırma, üretkenlik ve maliyetleri düşürme gibi konularla ilgileniyor musunuz? Ve bunu yaparken doğru müşterinin doğru zamanda doğru yerde olmasını – ve en uygun çalışandan hizmet almasını sağlamak istiyor musunuz?

Hem gerçekten hem de algılanan bekleme süresini azaltarak müşterinizin ve çalışanınızın memnuniyetini arttırmak ister misiniz?

Rahat bir ortam oluşturmak ve müşterilerinize kontrollü ve adil bir bekleme süreci sunmak ister misiniz?

Müşterilerinizin davranışları ve çalışanınızın verdiği hizmet hakkında veri oluşturmak ve fikir edinmek ister misiniz? Mesela iş süreçlerinizi iyileştirmenize ve müşteriye hizmet sunum standartlarını yükseltmenize yardım edecek veriler?

Nasıl işler?

Önce müşteri akışınızı ve bunun müşterilerinizi, çalışanı ve işletimi nasıl etkilediğini anlamanız gerek. Bu anlayışı işinizde gerçek değerlere dönüştürmenize yardım eder.

Q-MATIC Sisteminin Getirileri:

  • Hızlı ve kararlı bir sistem

  • İş ihtiyaçlarınıza uygun olarak ayar ve konfigürasyon değişikliklerinde full esneklik sağlanması

  • Sistem kapasitesinde hiçbir yavaşlık olmadan detaylı analiz çalıştırılabilmesi

Daha fazla detay için sales@3-d.com.tr adresi üzerinden bizlere ulaşabilirsiniz.


7/24 Destek